Véronique De Kock heeft een topjob in de wacht gesleept. Zij mag zich ambassadrice van het bekende beautymerk Max Factor noemen. Dat vertelt ze aan TV Familie.
“Ik voel me zó vereerd dat Max Factor mij als ambassadrice heeft gekozen”, zegt ze in het weekblad. “Ik vind dat straf, want voor modellenwerk word ik nog wel gevraagd, maar om het uithangbord te zijn van een belangrijk merk veel minder. Meestal gaat de voorkeur dan naar nieuwe, jonge gezichten. Dus ja, ik geloofde het in het begin bijna niet.”
Haar voorgangers zijn dan ook niet de minste: zo waren Madonna, Gwyneth Paltrow en Candice Swanepoel eerder al het uitgangsbord voor de cosmeticagigant. “Véronique De Kock sluit perfect aan bij de waarden van ons merk”, reageert general manager van Max Factor Guilhem Widmer. “Ze wordt ook door veel vrouwen als een voorbeeld gezien. En dan zijn er nog haar natuurlijke charme en ongedwongen vrouwelijke uitstraling. Ja, Véronique past perfect bij ons merk.”