Maandag 16 September 2019 - 22:00   I   door Redactie

10-jarige Nolan sterft na het eten van hamburger van Lidl

Een 10-jarige Franse jongen is overleden nadat hij in 2011 een hamburger had gegeten afkomstig van winkelketen Lidl. De hamburger was besmet met de E-colibacterie waardoor de jongen eerst jarenlang verlamd raakte. Dat meldt Le Parisien.

10-jarige Nolan sterft na het eten van hamburger van Lidl

n 2011 werden 15 kinderen ziek na het eten van besmette hamburgers afkomstig van winkelketen Lidl. Nolan was daar één van. Het product werd toen uit de rekken gehaald en de manager van de fabrikant draaide drie jaar de cel in.

Nolan was op dat moment amper 23 maanden oud. Zijn zenuwstelsel werd door de besmetting aangetast en hij raakte voor 80% verlamd. Hij kreeg verleden zaterdag een hartaanval.

Wat is jouw mening?

TAGS  I  Nolan  I  Lidl