Karen Damen is flink geschrokken. Ze is namelijk opgelicht op de kledingapp Vinted.
Op Instagram richt Karen zich tot Vinted. "Zonet opgelicht. Geld kwijt én jas kwijt. Wat gaan jullie hier aan doen?", klinkt het. Heel veel volgers schrikken ook van het bericht. "Oh, meen je dit? Ik heb hetzelfde meegemaakt", schrijft iemand.
"Ze moeten het terugsturen"
Carine reageert: "Echt zonde". "Ohn zo erg! Zielige mensen die dat doen", zegt Lisette. "Vreemd! Als iemand het niet oké vindt dan móeten ze het u wel terugsturen", zegt ook nog iemand.
In 2021 waren er al steeds meer meldingen over slechte ervaringen op Vinted. Zo wordt er soms geknoeid door gebruikers die het pakket terugsturen als ze niet tevreden zijn over hun aankoop. Zo zijn er voorbeelden van mensen die een pakket terugsturen, maar dat zit dan vol reclamefolders in plaats van het kledingstuk.
Verzendkosten
De koper moet zelf ook verzendkosten betalen als hij het artikel wil terugsturen. Dit komt de motivatie om het terug te sturen uiteraard ook niet ten goede.
Boze Karen