Nathalie Meskens zwaar onder vuur: “Vreselijk dat je hiervoor je kind gebruikt”

15 okt 2021, 8:00 Buitenland
nathaliemeskensPHOTONEWS 8
Enkele volgers van Nathalie Meskens hebben hun idool op de vingers getikt. Dat gebeurde nadat de VTM-presentatrice een opvallende foto van haar zoontje Loé deelde op Instagram.
“Nu met Loé erbij draaien de heerlijke producten van Weleda hier op volle toeren”, begon Nathalie. “En voor je kids wil je alleen het allerbeste en ik vooral ook het meest natuurlijke (geen synthetische kleurstoffen, geurstoffen of conserveringsmiddelen). Uiteraard moet het ook lekker ruiken, wat absoluut het geval is bij deze Calendula Shampoo & Douchecrème.” 
“En ik moet toegeven dat ik als trotse Weledamommy het ook graag en gulzig gebruik", klonk het. "Het reinigt mild en droogt de huid niet uit. Ook vergemakkelijkt de shampoo het kammen van de haartjes en prikt deze niet in de oogjes. Daarnaast 100% natuurlijk met Calendula-extract (en die geur is dus zalig).”

"Spijtig dat je je baby gebruikt voor reclame"

Haar volgers op Instagram zijn er allerminst mee gediend dat Nathalie zo expliciet babyproducten promoot. “Vreselijk dat Loé al reclame maakt”, zegt iemand. “Mooie baby, maar spijtig dat je hem gebruikt voor reclame”, reageert een ander misnoegd.