Er is verrassend nieuws over 'Dagelijkse Kost'

20 jun , 12:00 TV en Radio
231211jeroenmeusdagelijksekostvrt
Hotel Hungaria, bekend van ‘Dagelijkse Kost’ en ‘Huis Gemaakt’, fuseert met communicatiebureau Bonka Circus, waar Vincent Kompany hoofdaandeelhouder is. Het nieuwe bedrijf, Hotel Bonka, zal jaarlijks 18 miljoen euro omzetten door het combineren van entertainment en communicatie.
Creatief directeur Nico Van de Velde verduidelijkt bij HLN: “In de aftiteling van bijvoorbeeld ‘Dagelijkse Kost’ zal nu Hotel Bonka staan, maar voor de rest verandert er weinig voor de kijker.” CEO Catherine Castille benadrukt ook de betrokkenheid van Kompany.“Vincent vergeleek het nieuwe bedrijf met de ploegen die hij coacht. Het team staat voorop en het is zaak om elk lid zo goed mogelijk te coachen.”
Hotel Bonka blijft focussen op tv-programma’s en communicatiecampagnes, met plannen voor nieuwe seizoenen van ‘Huis Gemaakt’ en een vervolg op ‘Onze natuur’. “We willen langdurige samenwerkingen aangaan met bekende gezichten zoals Pommelien Thijs en Flo Windey", aldus Nico Van de Velde.