Dat opkomend talent
Gloria Monserez veel in haar mars heeft, dat heeft ze al meermaals bewezen. Als Ketnetwrapster, als actrice én als presentatrice. Toch weet de blondine nu opnieuw iedereen te verbluffen.
Gloria Monserez is namelijk het nieuwe gezicht van ‘De Pet op tegen Kanker’. Dat is een bewustmakingscampagne om kinderen en volwassenen te sensibiliseren rond de problematiek bij kinderen. En om geld in te zamelen voor het goede doel natuurlijk. Op deze manier zet Ketnet zich voor het zesde jaar op rij in voor Kom op tegen Kanker.
Speciaal voor deze campagne heeft Gloria Monserez het nieuwe campagnelied ‘Superheld’ ingezongen (de volledige videoclip kan je
hier bekijken). “Jaaa”, “Hoe cool is dit”, “Fantastisch liedje”, “Prachtig gedaan, Gloria” en “Zalig”, reageren de fans enthousiast op Instagram. Ook Ketnetcollega
Francisco Schuster reageert onder de indruk.
Speciale pet
Bovendien heeft de Ketnetwrapster een bijhorende pet ontworpen, die kinderen zelf kunnen pimpen en versieren. Door die op de markt te brengen, hoopt ze heel wat geld in te zamelen voor Kom op tegen Kanker. Samen met Ketnet lanceert Gloria op vrijdag 26 mei bovendien nog ‘Petnetdag’, waarop kinderen talrijk met hun pet naar school kunnen gaan. We wensen haar alvast heel veel succes toe met deze prachtige actie!